Relacja ze Spotkania w Krakowie 05.04. Jak wykorzystywać dane digital do podejmowania decyzji biznesowych? Słowo o netnografii.

Apr 09, 2019

"Dzięki danym pozyskiwanym wśród społeczności internetowych, współczesny klient staje się współtwórcą produktów." Katarzyna Młynarczyk [CEO, Socjomania]

 

5 kwietnia mieliśmy okazję wysłuchać prelekcji pt."Jak wykorzystywać dane digital do podejmowania decyzji biznesowych? Słowo o netnografii".

 

Naszym prelegentem była Katarzyna Młynarczyk CEO, Socjomania

 

Spotkanie zgromadziło ponad 30 osób, pojawiło się wiele nowych osób. Samo wydarzenie było okazją do wysłuchania i dyskusji na temat Netnografii. Dowiedzieliśmy się czym jest netnografia i dlaczego marki takie jak Starbucks, Nivea, Listerine czy DeWalt od lat 90-tych wykorzystują dane digital to rozwoju biznesu? Poznaliśmy kilka realnych przykładów badań netnograficznych. I wiele innych

 

Po prelekcji był jak zwykle czas na rozmowy w kuluarach o aktualnych przedsięwzięciach menedżerskich czy biznesowych.

Mamy nadzieję, że prelekcja Katarzyny zainspirowała Was do zagłębienia się w temat netnografii.

 

Jeśli jesteś Korporantem lub Korporantką w każdej chwili możesz wrócić do prelekcji Katarzyny, logując się na stronie KUEK i odwiedzając zakładkę “Wspólne pliki” LINK, gdzie czeka na Ciebie prezentacja ze spotkania wraz z kontaktem do naszego prelegenta.

 

Dziękujemy i mamy nadzieję, że widzimy się z Wami podczas kolejnych spotkań KUEK, które odbędą się już 9.05.2019 (czwartek) w Krakowie oraz 10.05.2019 (piątek)
w Warszawie.


Other news

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Szczegóły w polityce prywatności >>