Mieliśmy okazję ponownie spotkać się w formie online 18 listopada.

Dzięki formule spotkań online, mamy okazję spotkać się z naszymi Alumnami rozproszonymi po całej Polsce i Świecie.
Nasze spotkanie zaczęliśmy tradycyjnie od luźnych rozmów i „stolikowania”. Dzięki temu każdy miał okazję poznać każdego i porozmawiać.

Podczas części oficjalnej nasza Triberka Monika opowiedziała co ciekawego słychać w naszej organizacji i co przed nami.

Oto niektóre z ważnych informacji, o których wspomniano:
- szukamy chętnych do wsparcia naszej organizacji - szczegóły pod: hr@kuek.pl
- odbyły się nasze październikowe spotkania, pierwsze z nowym zarządem i pierwsze po
wakacjach (Kraków 7.10 i Warszawa 22.10)
- Byliśmy obecni podczas Kongresu OEES’21 (LINK)
- Mamy już kalendarium spotkań na 2022 rok (LINK)
- Najbliższe wydarzenia, na które serdecznie zapraszamy: Wigilia .kuek Kraków, Wigilia .kuek
Warszawa i Zimowa Integracja Narciarska (zapisy w sekcji WYDARZENIA)

Podczas minionego spotkania odbyło się też tradycyjne pasowanie nowych Członków naszej organizacji:

Dorota Wydymus, Michał Jawroski, Adam Bugaj, Paweł Krasoń, Lesław Pasternak i  Edmund Kubeczka.

Po oficjalnej części, opowiedzeniu co ciekawego u nas i pasowaniu nadszedł czas na prelekcję, tym razem w nieco innej formie.
Naszą prelegentką była Marta Filipowicz - Trener i doradca biznesowy, mentor, akredytowany coach EMCC. Mentorka w Fundacji Liderek Biznesu.
Kilka słów o naszej prelegentce:
Marta posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży FMCG w działach Marketingu, Sprzedaży, Customer Care i Customer Experience zarówno w Polsce jak i zagranicą. Obejmowała stanowiska Dyrektora Produktów o Obniżonym Ryzyku, Dyrektora ds. Utrzymania Klientów oraz Head of Customer Experience w firmie Philip Morris Polska. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
Od ponad 2 lat jest coachem, trenerem i konsultantem biznesowym. Specjalizuje się w obszarach przywództwa, komunikacji, feedbacku i obsługi klienta.

Podczas tego spotkania Marta przeprowadziła z nami mini warsztat: „Sztuka budowania relacji”. Podczas warsztatu porozmawialiśmy o efektywnej komunikacji i jej roli w budowaniu dobrych relacji. Była odrobina teorii, a także przykłady z życia wzięta. Każdy z uczestników mógł też poznać swój własny styl komunikacji i dowiedzieć się jak komunikować się, by inni go rozumieli i aby budować trwałe relacje. Uczestnicy mieli też okazję na krótką pracę w parach i poznaniu
swoich cech - dzięki temu mieliśmy też kolejną okazję by się lepiej poznać ;) 

Najważniejsze rzeczy, które warto zapamiętać z tego warsztatu:
👉 Dbanie o relacje jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na nasze poczucie szczęścia.
👉 Postawa „JA OK, TY OK” czyli bycie w zgodzie ze sobą oraz poszanowanie często odmiennych potrzeb drugiego człowieka jest w budowaniu relacji niezwykle istotne. Aby tego dokonać warto poświęcić czas na dogłębne poznanie siebie i osoby, z którą budujemy relację – tutaj mogą nam przyjść z pomocą profesjonalne testy psychometryczne.
👉 Pamiętaj traktuj innych jak oni by chcieli, a nie jak sam/a chcesz by Cię traktowano.

Po zakończeniu prelekcji nie zabrakło ponownie na spotkaniu tzw. stolików tematycznych. Stoliki poprowadzili nasi Członkowie:
• Łukasz Pawlik - ,,Efektywność benefitów pracowniczych. Niepotrzebne koszty, czy świetne narzędzie."
• Magdalena Cholewińska-Falarz - ,,Jak dobrze wykorzystać nowe rozdanie funduszy?”

Uczestników spotkania zachęcamy też do wypełnienia krótkiej ankiety dotyczącej mini warsztatu: LINK

 

Za wsparcie technicznie bardzo dziękujemy Zachariaszowi! :)

I Wam wszystkim serdecznie dziękujemy za obecność i dobrą energię na spotkaniu :) 

 

Pozdrawiamy,

Wasz Zarząd .KUEK

Other news